...

همون کاری که خدا خواسته بهت بده رو داری...

دوشنبه, ۲۰ شهریور ۱۴۰۲، ۰۱:۵۶ ب.ظ

سلام گل گلی جان🌻(یادمه اینو تو وبسایت رنگی رنگی میزاشت و خیلی از این لفظ خوشم اومده بود و دلم می خواست یه جا بگم😉)

اینو می خواستم برای یکی از آشناهامون بفرستم که یکمی ناامید شده بود و احساس بی فایده بودن میکرد ولی خیلی وقته عکسش تو گوشیم مونده و هی یادم میره بفرستم😅...متنشو خیلی دوست داشتم و گفتم حالا که انقدر دوستش دارم بزار برای تو هم بفرستم😊😉

 

۱

 

۲

 

:)

 

۰۲/۰۶/۲۰

نظرات  (۲)

۲۰ شهریور ۰۲ ، ۱۴:۱۳ ماجده ✨️🌻

چقدر طول میکشه تا بفهمیم ما قراره چه نقشی را ایفا کنیم...؟..

پاسخ:
هرکسی توی هر برهه از زندگیش یک نقشی داره🙂،یکی توی بچگی نقش بچه رو داره و یکی نقش حامی🙃...نقشی که الان داری چیه؟فرزند بودن،دانشجو بودن،انجام دادن شغلی که بهش مشغولی(حتی شغل پاره وقت)و...
شاید با فکر کردن بهش زودتر به نتیجه برسی،به شرط اینکه همه جنبه های +و--رو ببینی😉
:)
۲۰ شهریور ۰۲ ، ۱۴:۳۰ ماجده ✨️🌻

واییییییییییی رنگی رنگی یادش بخیر😂😂 من چقدر پک هاشو خریده بودم😂 حتی ی بار پاشدم رفتم مشهد تا از فروشگاه حضوریشون خرید کنم😂😅

پاسخ:
منم یکی دوبار ازش سفارش دادم😁،دوستم منو آورده بود تو این خط😆😂
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی