...

نقاشی آفتاب گردون🌻

پنجشنبه, ۲ شهریور ۱۴۰۲، ۰۹:۲۱ ق.ظ

آفتاب گردون جانم🌻

امیدوارم از نقاشی ای که بهم دادی تا بکشم خوشت بیاد😄،گرچه اونقدرا که باید شبیهش نشد😅

راستش رنگ لباسشم نتونستم بدست بیارم و خب آخرش با نقره ای رنگش کردم😅

مجبور شدم برلی وضوح بیشتر ، عکسی که گرفتم رو یکمی تغییر بدم که عکس قرمز شد😐😑😐😑

کلا چیز داغونی شد😂😂😂

 

۱

 

۲

 

حالا که کنار همن انگار از تصور خودمم بدتره...فکر می کردم یکم بد شده،ولی اینی که کشیدم انگار خواهر ناتنی عکس اصلیه😐😑😂

:)

۰۲/۰۶/۰۲

نظرات  (۱)

۰۲ شهریور ۰۲ ، ۱۰:۲۰ ماجده ✨️🌻

تو به من میگی در حق خودت بی انصافی میکنی ولی تو هم که خودت انجامش میدی🤦🏻‍♀️

ولی خوب شده((":  اینکه انقدر به جزئیات اهمیت دادی قشنگ ترش هم کردهTT

 

پاسخ:
برا همینه که نقاشی نمی کنم😐😂
چون زیادی برا شبیه شدن وسواسی میشم و آخرش فقط ایراداشو میبینم😆
Tanx😇
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی